השפעת אנרגיית הסוסים על ההילה – השדות האלקטרומגנטיים של האדם והסוס

 

לאחר שיצרתי  את השיטה והתחלתי ללמד ולטפל באנרגיית הסוסים, עלה בי צורך להוכיח מדעית את מה שאני עושה, כמי שבאה מתחום המדע, ביקשתי הוכחה נוספת , בנוסף למבחן התוצאה , המצוין ולעדויות של האנשים שבאו למרחב הריפוי עם הסוסים שלי.

לאמיר אמבראצי  הגעתי בהמלצת  אואזיס , העוסקת בחקר התודעה . לאמיר מצלמת הילות משוכללת , המצלמת במדויק את השדות האלקטרומגנטיים של בני אדם ושאר יצורים חיים.

אמיר הגיע אלי לאורווה,  עם מצלמת ההילות שלו , מה שקרה לאחר מכן…היה מדהים !!

כאן  אתם יכולים לקרוא על הניסוי שאמיר ערך עם הסוסים ואיתי.

התוצאות הדהימו גם אותי, אינטואיטיבית חשתי כל הזמן את אנרגיית הסוסים והשפעתם המבורכת, אך הפעם- היתה לכך הוכחה ויזואלית , כמו שנאמר -תמונה שווה יותר מאלף מילים .

תוצאת הניסוי הראו שתוך כדקה מרגע החיבור לסוס -ההילה שלי ואח"כ של אמיר

(ובהתאמה, גם של המטופלים ומשתתפי הסדנאות)

גדלה והתעצמה ושינתה את ציבעה לסגול -רוחני ויחד עם זאת מקרקע.

ניסוי זה הוכיח חד משמעית את  השפעת אנרגיית הסוסים על האדם, העצמה, כוח, רוחניות, חשובה גבוהה יותר, וכמובן חיזוק השדה האלקטרומגנטי  של האדם שזה אומר- בריאות , רוגע ואיזון.

ההסבר הוא  שלסוס שדה אלקטרומגנטי עצום בגודלו ובעוצמתו, ברגע שנמצאים בקירבתו- נוצר חיבור בין השדות של האדם לשדות של הסוס , והאדם נמצא בתוך שדה אפשרויות  קוונטיות וריפוי ענק .

מרגש לראות כל פעם מחדש את השפעתה המבורכת של אנרגיית הסוסים על בני האדם, בעלי חיים אחרים, צמחים ואף מכשירים חשמליים….

הינה מילותיו של אמיר :

"השפעת שדה האנרגיה של הסוס על ההילה שלנו היא מקרקעת ובו זמנית מחברת אותנו למימדים הגבוהים יותר, מה שנקרא "רוחני עם 2 רגליים בקרקע". במצב זה, אדם מחובר לייעוד שלו ויש לו את הכוחות הנפשיים והמנטליים להוציא אותם לפועל."

  • בצילום רואים אותי עומדת ליד דבש, הסוס. ההילה שלי הפכה מצהובה לסגולה, וצאקרת הלב נפתחה.