לפני יותר מ40 שנה עמדה ילדה כבת 5 , בגן הילדים , הושיבה את חבריה סביבה ואמרה להם בנחישות , " חכו ותיראו, שאהיה גדולה אסע לאמריקה , וארכב שם על סוסים עם אינדיאנים וקאובואים. "

לילדה לא היתה אז טלויזיה בביתה, גם לא ידעה עדיין לקרוא ספרים, אך היה משהו מאוד משכנע במעמד ההוא.

כ 40 שנים לאחר מכן, הילדה שבגרה  עלתה על מטוס, חצתה את האוקיינוס, ונחתה בחוות סוסים גדולה בטקסס, ללמוד שם רכיבה טיפולית ותרפיה עם סוסים. כמובן שבחווה היו נייטיבס  אמריקן, קאובואי'ס וקאוגירל'ס  והמון סוסים ושיעורי רכיבה אינטנסיביים .

כשחזרה, פגשה באקראי חבר ילדות ששאל בשלומה, היא עדכנה בנסיעתה לטקסס, עיניו התרחבו, "זה בדיוק מה שהיית אומרת לנו כל הזמן בגן הילדים "  הילדה שכחה , אך תת המודע שלה זכר וכיוון את הגשמת חלום הילדות שלה ,  בטיימינג הנכון.

הילדה הזו היא אני, הגשמתי חלום ילדות גדול, מבלי שהמודע אפילו זכר זאת.

התחלתי לראות שבאותו זמן התחילו להתגשם חלומות נוספים שלי , שהגיעו אלי בדרך זו או אחרת, ללא מאמץ . תהליכי מודעות שעברתי עם השנים גרמו לדברים רבים להיפתח ולהתגשם.

הנסיעה לטקסס ,ארה"ב היתה נקודת מיפנה בחיי ובגישתי לחיים בכלל, מעבר לקריירה חדשה, נפתח בפני עולם ומלואו , האמונה העצמית גדלה והדימוי העצמי שוקם, לאחר שנות דיכוי ארוכות בעבודתי כשכירה.

לתת מודע ,אם כך, יש יכולת מכריעה להגשים חלומות שלנו במידה והם נכונים לנו ולטובתנו הנעלה יותר.

התחלתי לחקור נושא זה והגעתי למסקנות מרחיקות לכת עליהן אני מדברת בסדנאות שלי לפיתוח תודעה בעזרת סוסים,  התמצית היא שכולנו נמצאים בשדה האפשרויות האינסופיות של היקום , ביכולתינו  לבחור לאילו  שדות אנרגטיים  אנחנו רוצים להתחבר, כשהתודעה היא בעצם  ג'יפיאס משוכלל המכוון אותנו להתחבר לשדות הנכונים ולהפוך אנרגיה לחומר .

תת המודע מנהל 90% מחיינו, ניתן בעזרת אנרגיית הסוסים להשפיע על תת המודע שלנו  ודרכו לשנות את מהלך חיינו, במילים אחרות -לקחת את גורלנו בידינו .

*בתמונה למעלה אני במירעה, בחווה בטקסס, עם סוסה ושמה שאיין

ולסיכום : אף פעם לא מאוחר מידי להגשים חלומות !!